24 stycznia 2024

Nauka z Minecraftem - nowy adres strony


Drodzy czytelnicy, niedawno prezentowałam Wam jedną z nowych moich stron Nauka do sześcianu. Bardzo wszystkim dziękuję za tak częste odwiedzanie jej. Po kilku miesiącach działania tej strony przyszedł czas na mały lifting i zmianę miejsca. Bardzo lubię Bloggera, bo na nim stawiam wszystkie moje blogi czy to osobiste czy klasowe. Niestety nie umiem tworzyć stron tak dobrze, aby móc go dostosować do moich potrzeb. Szukałam różnych szablonów, zmieniałam, to co umiałam, ale na próżno. To kompletnie nie spełniało moich oczekiwań. Po długim researchu i próbach wybrałam Google Sites i własną domenę. 

I tak oto powstała piękna strona, na którą Was serdecznie zapraszam. Zapiszcie sobie nowy adres mojej strony: 

Wszystkie materiały, które umieściłam na starym blogu, są już przeniesione. Nadal będziecie mogli przeczytać o tym jak pracować z Minecraftem w szkole podstawowej. Ale od dziś będą dochodziły kolejne treści, dlatego zapraszam na nową stronę, w nowym wydaniu, z nowymi treściami i mapami do pobrania. 

Do zobaczenia na www.naukazminecraftem.pl 

Joanna Apanasewicz


0 komentarze: