18 stycznia 2009

Pudełkowa mania

Witam!
Zbliża się koniec semestru, więc nie bardzo mam czas na pisanie bloga. Oceny, dokumentacja itp., itd. Ale zrobiłam sobie małą przerwę i postanowiłam pokazać wam niektóre z moich pomysłów na oklejanie pudełek.
Pierwsze było całkiem zwyczajne......oklejone papierem do pakowania prezentów.
Potem pomyślałam, że okleję je dodatkowo przezroczystą folią samoprzylepną no i wyszło tak:
Ale w końcu pomyślałam, że można by okleić pudełko materiałem i ozdobić różnymi gadżetami:
Problem w tym że jeans się strzępi a ja nie mam maszyny do szycia i trzeba przy oklejaniu pamiętać aby zrobić małe zakładki.
Kiedyś jedząc pistacje wpadłam na pomysł na pistacjowe pudełko:
No i ostatnie pudełko w mojej domowej kolekcji, wykonane dla mojego synka na różnego rodzaju karteczki, obrazki itp., itd.:
Jeśli potrzebujecie duuuużego pudła na wasze prace, dokumenty, zabawki, można postarać się w Lidlu lub Biedronce o pudło po bananach (koniecznie z przykrywką). Są one bardzo wytrzymałe. Trzeba jedynie przykrywkę przyciąć aby boki nie były za długie i tym co się obetnie wypełnić pusty środek na dnie pudełka i w przykrywce. No trochę pracy jest. Potem można okleić pudło kolorowym brystolem lub papierem do pakowania prezentów, jednak tu trzeba by zabezpieczyć to folią samoprzylepną, gdyż papier do pakowania jest cienki i mógłby się szybko zniszczyć.
Można również ozdobić pudło techniką Decoupage, to już zależy od waszej inwencji.

Tak więc wystrczy trochę czasu, pudełko po butach i wasza wyobraźnia. Życzę miłego oklejania. Pozdrawiam.

0 komentarze: